discord icon
سرور دیسکورد گاردایران

anonyking

کاربر تازه وارد
  • تعداد ارسال ها

    15
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

آخرین بار برد anonyking در 29 اردیبهشت 1396

anonyking یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

درباره anonyking

  • درجه
    1
  • تاریخ تولد تعیین نشده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

909 بازدید کننده نمایه
  1. باسلام ابتدا وارد لینک زیر شوید https://my.mci.ir سپس برروی گزینه ی ثبت نام در باشگاه فیروزه ای کلیک کنید پس از ثبت نام وارد اکانت خود شوید و برروی دریافت جایزه کلیک کنید سپس به مناسبت اربعین از 1 تا 5 گیگ اینترنت رایگان 1 ماهه دریافت کنید موفق باشید
  2. باسلام خدمت دوستان عزیز از دوستانی که سیشارپ بلدن اگه میشه کمک کنن لطفا در صورت وارد شدن عدد 5 شکل زیر را تولید کند : * ** *** **** ***** زبان : #C ( کنسول اپلیکیشن )
  3. anonyking

    کسب درامد از سایت opizo

    سلام دوستان امید وارم حالتون خوب باشه دیدم دارن این آموزش رو میفروشن گفتم بدونید در کل چجوریه این تعرفه کلی سایت هستش بازدید اول یک نفر 30 ریال بازدید دوم همان شخص 20 ریال بازدید سوم همان شخص 30 ریال بازدید چهارم همان شخص 20 ریال بازدید پنجم همان شخص 30 ریال مجموعه 130 ریال برای هر نفر در هر روز در صورتیکه فقط 1000 نفر بازدیدکننده در روز داشته باشید و هر بازدیدکننده فقط 5 لینک را مشاهده کند درآمد شما روزانه 130000 ریال و ماهانه 3900000 ریال خواهد بود . سقف درآمد روزانه اپپزو برای وبمستر صاحب لینک محدودیتی نداشته و شما می توانید به میزان کل بازدیدکنندگان حقیقی خود درآمد داشته باشید . خوب حالا چجوری میشه کسب درآمد کرد یکیش اینه که لینک رو به عنوان یک چیز خوب پخش کنید مثلا ناسا چگونه Hack شد از 0 تا 100 ولی روشی که کسانی که این پیکج رو میفروشن اینه البته 99 درصد فکر کنم این باشه ولی خودم تست کردم جواب داد خوب برای این روش شما نیاز به proxy سالم دارید سپس یه برنامه میسازید که با هر پروکسی به لینک opzio شما بره اونم 5 بار حالا حساب کنید شما بتونید 4000 پروکسی بگیرید در روز و حد اقل 3000 تاش سالم باشن که میتونید کسب در آمد خوبی داشته باشید
  4. Dynamic URL یکی از ویژگی های فوق العاده در کار با MVC می باشد . Friendly URL حتی بهتر هم میباشد . مقاله ای که برای شما آماده کرده ایم ، راه مناسبی برای کار با Friendly URL ها می باشد . خب ، حال به سراغ یکسری قرارداد ها می رویم : 1. URLها باید درون یک Repository ذخیره شوند . این بدان معناست که ما قصد ایجاد و تغییر یک URL را در Repository خود داریم . 2. یک یا چندین URL میتوانند به یک Controller/Action اشاره داشته باشند . این بدان معناست که ما میخواهیم که URL ها نام داشته باشند . 3. اگر یک URL در Repository ما وجود ندارد ، سعی کنید با استفاده از رفتارهای پیش فرض Controllerها و Action ها در MVC این مسئله را مرتفع سازید . این بدان معناست که ، رفتار های پیش فرض MVC هنوز کار خواهند کرد . 4. URL نمی تواند در انتها شامل ID باشند . این بدان معناست که آخرین قسمت ، میتواند شامل یک ID Number طولانی باشد . اول از همه ، MVC دارای ساختار درونی برای URL های dynamic و Friendly نمی باشد . شما باید کدهای خودتان رو بنویسید . برای Solution ما به قسمت های زیر نیاز داریم : 1. پروژه MVC 2. یک کلاس برای مدیریت درخواست های Route 3. یک Route Repository 4. Controllerها و Viewها ما از پایگاه داده برای ذخیره سازی این URL ها استفاده نمیکنیم ما از Repository Pattern و Dependency Resolver برای پیکربندی این استفاده میکنیم . بنابراین ، شما میتوانید در آینده یک پایگاه داده Reository ایجاد کنید . کلاسی که یک URL را میشناسد : Handlers/UrlHandler.cs : public sealed class UrlHandler { public static UrlRouteData GetRoute(string url) { url = url ? ? "/"; url = url == "/" ? "" : url; url = url.ToLower(); UrlRouteData urlRoute = null; using(var repository = DependencyResolver.Current.GetService < IRouteRepository > ()) { var routes = repository.Find(url); var route = routes.FirstOrDefault(); if (route != null) { route.Id = GetIdFromUrl(url); urlRoute = route; urlRoute.Success = true; } else { route = GetControllerActionFromUrl(url); urlRoute = route; urlRoute.Success = false; } } return urlRoute; } private static RouteData GetControllerActionFromUrl(string url) { var route = new RouteData(); if (!string.IsNullOrEmpty(url)) { var segmments = url.Split('/'); if (segmments.Length >= 1) { route.Id = GetIdFromUrl(url); route.Controller = segmments[0]; route.Action = route.Id == 0 ? (segmments.Length >= 2 ? segmments[1] : route.Action) : route.Action; } } return route; } private static long GetIdFromUrl(string url) { if (!string.IsNullOrEmpty(url)) { var segmments = url.Split('/'); if (segmments.Length >= 1) { var lastSegment = segmments[segmments.Length - 1]; long id = 0; long.TryParse(lastSegment, out id); return id; } } return 0; } } Route Handler که تمام درخواست ها را مدیریت میکند . public IHttpHandler GetHttpHandler(RequestContext requestContext) { var routeData = requestContext.RouteData.Values; var url = routeData["urlRouteHandler"] as string; var route = UrlHandler.GetRoute(url); routeData["url"] = route.Url; routeData["controller"] = route.Controller; routeData["action"] = route.Action; routeData["id"] = route.Id; routeData["urlRouteHandler"] = route; return new MvcHandler(requestContext); } پیکربندی Route Handler : App_Start/RouteConfig.cs : public class RouteConfig { public static void RegisterRoutes(RouteCollection routes) { routes.IgnoreRoute("{resource}.axd/{*pathInfo}"); routes.MapRoute( "IUrlRouteHandler", "{*urlRouteHandler}").RouteHandler = new UrlRouteHandler(); } } Repository/IRouteRepository.cs : public interface IRouteRepository: IDisposable { IEnumerable < RouteData > Find(string url); } Repository/StaticRouteRepository.cs : public class StaticRouteRepository: IRouteRepository { public void Dispose() { } public IEnumerable < RouteData > Find(string url) { var routes = new List < RouteData > (); routes.Add(new RouteData() { RoouteId = Guid.NewGuid(), Url = "how-to-write-file-using-csharp", Controller = "Articles", Action = "Index" }); routes.Add(new RouteData() { RoouteId = Guid.NewGuid(), Url = "help/how-to-use-this-web-site", Controller = "Help", Action = "Index" }); if (!string.IsNullOrEmpty(url)) { var route = routes.SingleOrDefault(r => r.Url == url); if (route == null) { route = routes.FirstOrDefault(r => url.Contains(r.Url)) ? ? routes.FirstOrDefault(r => r.Url.Contains(url)); } if (route != null) { var newRoutes = new List < RouteData > (); newRoutes.Add(route); return newRoutes; } } return new List < RouteData > (); } } ما دو URL ایجاد کردیم ، ک URL به HelpController اشاره دارد درحالی که دیگری به ArticleController اشاره میکند . برای پیکربندی Dependency Resolver ما از Ninject استفاده میکنیم . App_Start/NinjectWebCommon.cs : private static void RegisterServices(IKernel kernel) { kernel.Bind < Repository.IRouteRepository > ().To < Repository.StaticRouteRepository > (); }
  5. anonyking

    روز شمار معکوس در Asp.Net

    این مقاله راجب روز شمار معکوس در Asp توسط Javascript است در این نمونه که با استفاده از بانک اطلاعاتی ، اطلاعات خوانده میشه و در DataList نمایش داده میشه ، هر ردیف یک تایمر معکوس هم داره که بر اساس ثانیه ، دقیقه ، ساعت ، روز پیاده سازی شده جالب تر اینه که در قالب یک UserControl پیاده سازی کردم تا در هر قسمت یا هر پروژه ای که خواستید بتونید استفاده کنید اطلاعات که در Datalist نمایش داده شده همه از بانک لود میشوند برای استفاده کافیست یوزر کنترل را داخل دیتالیست انداخته و Property مربوط به TimeToEnd را ست کنید برای ساخت جدول مربوط به نمونه ضمیمه شده یک DataBase با نام CounterDownExample بسازید و اسکریپت زیر را روی آن اجرا کنید
  6. anonyking

    تاریخچه زبان HTML

    تاریخچه پیدایش HTML HTML زبانی است که خیلی ساده و با تگ هایی بسیار ابتدایی آغاز شد و با گذشت زمان بر بار معنایی آن و تعداد تگ های آن اضافه شد. از صفحاتی کاملا استاتیک در روزهای آغازین تولد این زبان گرفته تا صفحاتی همراه را تصاویر متحرک، فلش و فایلهای صوتی و تصویری در نسخه های اخیر این زبان، همه و همه نشان دهنده گستره عظیم تغییراتی است که طی زمان، در این زبان بوجود آمده است. در این نوشته، هدف ما بررسی اجمالی تاریخچه پیدایش زبان برنامه نویسی HTML ای می باشد که امروزه مورداستفاده طراحان، برنامه نویسان و مشتقان طراحی وب سایت قرار می گیرد. تیم برنرز - لی مخترع HTML و وب سال 1989 میلادی: تیم برنرز - لی (Tim Berners-Lee) با انتشار زبان برنامه نویسی خود HTML، شبکه جهانی وب را اختراع می کند شبکه جهانی وب، زندگی خود را از مکانی شروع کرد که کمترین انتظار را برای شنیدن آن دارید: سرن (CERN)، آزمایشگاه قاره اروپا در ژنو برای آزمایش فیزیک ذره ای. جایی که فیزیکدانان سراسر دنیا در آن مکان جمع می شوند و به بیان دیدگاه ها، تفکرات، و یافته های خود می پردازند و آنها را مورد آزمایش قرار می دهند. تیم برنرز- لی مخترع شبکه جهانی وب است. تیم، در سال 1989 میلادی، زمانیکه مشغول به کار خود در بخش کامپیوتری سرن بود، ایده ای به فکرش خطور کرد. در آن زمان حتی فکرش را هم نمی توانست بکند که این ایده روزی در مقیاس وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد و حتی به منازل تک تک مردم راه می یابد. تیم پیش خود گفت چه خوب بود اگر فیزیکدانان سراسر جهان، می توانستند از مکانهای کار خود، اطلاعات و یافته های خود را به اشتراک گذارند بطوریکه دیگر اعضا نیز بدون حضور در سرن، بتوانند از این یافته با سرعت زیاد مطلع شوند. ابر متن تیم، مستندات و مقالات علمی و ریاضی را که قرار بود بعنوان صفحه ای به اشتراک دیگر اعضا قرار داده شود را شبکه وب نامید. تیم به این موضوع فکر می کرد که صفحات علمی منتشر شده، باید چیزی فراتر از متن خالص باشند. او نام این مستندات و متون پیشرفته را ابر متن (HyperText) گذاشت بطوریکه صفحات می توانستند به یکدیگر لینک بخورند. تیم قبل از ورودش و کار در سرن، بر روی تولید متون و پردازش محتوا، کار کرده بود و نام سیستم متنی خود را که در سال 1980 برنامه نویسی کرده بود "Enquire" گذاشته بود و تنها برای استفاده های شخصی و خصوصی از آن استفاده می کرد. نمونه اولیه مرورگر وب، در سال 1990 میلادی و بر روی کامپیوترهای NeXT بوجود آمد.
  7. anonyking

    سوکت چیست؟(SOCKET)

    سوکت به دو رابط فایل مانند در دو سوی ارتباطهای شبکه ای گفته میشه که در برنامه نویسی از اونا استفاده میکنیم. یعنی فرض کن الف و ب میخوان با هم تماس بگیرن. خب فرضا ب درحال گوش دادن برای تماس هست (سرور) و الف باهاش توسط توابع مربوطه تماس میگیره، بعد از اینکه ب ارتباط رو پذیرفت، در هر دو طرف سوکت هایی برای ارتباط ایجاد میشن که توسط توابع و روشهایی شبیه به توابع و روشهایی که با اونها در فایلهای معمولی مینویسیم و میخونیم از اونها استفاده میکنیم. یعنی مثلا وقتی در سوکتی که در سمت ب ایجاد شده اطلاعاتی رو مینویسیم، اون اطلاعات به الف ارسال میشه. و وقتی الف اطلاعاتی رو به ب ارسال میکنه اینطور بنظر میرسه که این اطلاعات در سوکت ذخیره شده که بعد با توابع خواندن از سوکت اون اطلاعات رو از سوکت استخراج میکنیم. البته امروزه در کتابخانه های سوکت سطح بالا احتمالا شما جز یکسری متغییر به اسم سوکت چیزی نمیبینید، ولی بطور مثال در سیستمهای قدیمی تر یا یونیکسی ها، عملا فایلهایی مجازی روی سیستم فایل ایجاد میشن که نمایندهء اون سوکت ها هستن و میشه مثل فایل معمولی از اونها خوند یا در اونها نوشت (که نتیجتا این عملیات به شبکه منتقل میشه و به طرف دیگر میرسه). یعنی اصلا فکر میکنم در لینوکس میتونید این کار رو توسط توابع فایل معمولی انجام بدید و حتی داده ها رو از خط فرمان توسط ریدایرکشن معمولی به اونها بفرستید یا بخونید. یعنی با سوکت ها در لینوکس میتونید مثل فایلهای معمولی برخورد کنید. البته مسلما با این وجود سوکت ها با فایلهای معمولی تفاوتهای مهمی دارن. درواقع عملیات مربوط به سوکت ها در هستهء سیستم عامل لینوکس انجام میشه (عملا چیزی روی دیسک سخت نوشته و خونده نمیشه)؛ یعنی سوکت ها فایلهایی مجازی هستن. فرق دیگه مثلا اینه که در فایل معمولی وقتی اطلاعاتی نوشته میشه در همونجا باقی میمونه، ولی در سوکت این اطلاعات به طرف مقابل ارسال میشن و در سوکت باقی نمیمونن (که بعد خودتون بتونید بخونید)، یا وقتی اطلاعاتی رو از فایل معمولی میخونید اون اطلاعات از فایل پاک نمیشن ولی در سوکت خواندن اطلاعات باعث حذف اونها از سوکت میشه. سوکت یک رابط پایه ای در ارتبط بین دو برنامهء لوکال یا ریموت هست که پروتکل خاصی نداره. یعنی شما میتونید هر دیتایی رو به هر شکلی توسط سوکت ها ارسال و دریافت کنید. این قرارداد و کار دو طرف هست که از چه پروتکل و فرمتی برای ارسال و دریافت اطلاعات استفاده کنن. بطور مثال HTTP یک پروتکل هست که روی سوکت های زیرین که از نوع TCP هستن استفاده میشه. سوکت هایی که ما با اونها در شبکه و اینترنت سروکار و داریم عمدتا دو نوع هستن، یکی TCP و یکی UDP. سوکت های TCP برای ارسال و دریافت نیاز به اتصال اولیه دارن؛ یعنی نیاز هست دو طرف با هم اتصال اولیه و با توافق و تنظیم پارامترهای لازم برقرار کنن. و خاصیت دیگرش اینه که شما اطلاعات رو ارسال میکنید و بقیهء کارها رو خود سوکت و سرویسهای سطح پایینتر بصورت خودکار انجام میدن؛ یعنی تضمین میکنن که بسته های اطلاعاتی شما بصورت سالم و کامل طبق ترتیب به مقصد برسن. البته اگر مشکل جدی در ارتباط بوجود بیاد که اطلاعات به هیچ وجه نتونن بصورت سالم و کامل دریافت و ارسال بشن، این مشکل با استفاده از خطا و (مقدار برگشتی) توابع و Exception های مربوطه به اطلاع برنامه میرسه. در سوکت های UDP نیاز به هیچ اتصال و توافق دوطرفهء قبلی نیست و هر طرف میتونه هر زمان همینطوری هرچیزی رو که میخواد به آدرس و پورتی از ماشین مقصد که میخواد ارسال کنه. در اینصورت باید در اون زمان برنامهء مربوطه روی ماشین دیگر روی آدرس و پورت مورد نظر درحال انتظار باشه، وگرنه اطلاعات دریافتی نیست و نابود میشن. ضمنا این نوع سوکت ها هیچ تضمینی برای دریافت کامل و مرتب اطلاعات در سمت دیگه نمیدن و این موارد رو برنامه نویس باید خودش برنامه نویسی کنه. یعنی شما باید به طریقی از اینکه اطلاعات ارسالی به مقصد رسیدن مطمئن بشید و اگر نرسیدن اونها رو مجددا ارسال کنید تا وقتی که در سمت مقابل دریافت بشن. ضمنا اطلاعات در این روش ممکنه به ترتیب های نامعین به مقصد برسن که باید این رو هم خودتون هندل کنید. یعنی مثلا اگر اطلاعاتی رو (فرضا 1000 بایت اول از یک فایل تصویر رو) اول ارسال کنید و بعد بخش دوم اطلاعات رو (1000 بایت بعدی تصویر رو) ارسال کنید، هیچ تضمینی وجود نداره که 1000 بایت اول قبل از 1000 بایت دوم به مقصد برسه. ضمنا اطلاعات ارسال شده حتی ممکنه بصورت تکراری در سمت دیگر دریافت بشه؛ یعنی ممکنه 1000 بایت اول ارسالی، در طرف دوم دو بار یا بیشتر دریافت بشه. بنابراین برای دریافت صحیح فایل شما (یا هر نوع اطلاعات دیگری) در طرف دیگه، باید تمام این موارد رو درنظر گرفته و هندل کنید. یعنی مثلا روی بخشهای مختلف فایل که ارسال میکنید شماره بذارید و در طرف مقابل بر اساس اون شماره ها اطلاعات مرتب بشن. موقعی که مرورگر وب شما با سرور تماس میگیره درواقع اول یک ارتباط سوکتی TCP با اون سرور برقرار میکنه و بعد اطلاعات بر اساس فرمت و استاندارد و قراردادهای پروتکل HTTP با سرور مبادله میشن. اتصالهای Persistent که در بحث HTTP و سرورهای وب میشنوید درواقع به اون ارتباط سوکتی TCP زیرین مربوط میشن که اگر ارتباط TCP مورد نظر فقط برای یک درخواست و پاسخ HTTP استفاده بشه و بعدش ارتباط TCP بسته بشه، یک اتصال غیر Persistent رو داریم، و اگر سوکت های TCP با یک درخواست و پاسخ از بین نرن و ارتباط TCP همچنان باز بمونه و برای درخواست و پاسخهای دیگری هم استفاده بشه، بهش اتصال Persistent گفته میشه. اتصال Persistent برای HTTP در نسخهء 1.1 پروتکل HTTP برای استفادهء بهینه تر از منابع دو طرف و سرعت بیشتر در مرورگرها و سرورها طراحی شد. اگر برای هر درخواست یک اتصال TCP مجدد ایجاد کنیم، عملیات اتصال اولیهء سوکت ها (صحبت کردن و توافق و تنظیم پارامترهای اولیه) هر بار باید تکرار بشه و این نیاز به تعداد بیشتری رفت و برگشت اطلاعات بین کلاینت و سرور داره و در نتیجه در کل زمان و منابع بیشتری در هر دو طرف مصرف میشه. پروتکل هایی مثل HTTP, FTP و غیره همه چیزی نیستن جز قراردادهایی برای روش و فرمت و رفتارهای ارسال و دریافت اطلاعات بین دو طرف، و همهء این پروتکل ها برای ارسال واقعی اطلاعات خودشون از سوکت ها (معمولا از نوع TCP) استفاده میکنن.
  8. هک وای فای با cmd خب تو قسمت استارت ویندوز run رو سرچ کنید و در اون جا cmd رو بنویسید تا cmd بالا بیاد. -حالا مراحل زیر را انجام بدید. 1.ابتدا دستورwmicرا تایپ کرده و enterرا بزنید. 2.حالا دستورguitرا تایپ کنید و enterرا بزنید. 3.سپس دستورnetsh wlan show profilesرا تایپ کرده وenterرا بزنید. حالا اسم تمام وای فای هایی که موجوده رو نوشته ب فرض مثال اسم وای فایی که میخوایم هک کنیم miladباشد. 4.حالا دستور netsh wlan show profiles miladرا تایپ کنید و enterرا بزنید. 5.حالا دستور netsh wlan show profiles milad key=clear راتایپ کنید و enter رو بزنید. 6.حالا به قسمتkey contentبرید و رمز وای وای رو ببینید.
  9. anonyking

    آموزش Roter

    آشنایی با مبحث روتر : روتر Router يك نوع كامپيوتر خاص است كه دارای عناصر مشابه يك كامپيوتر استاندارد شخصی نظير پردازنده ، حافظه ، خطوط داده و اينترفيس های Interface مختلف ورودی و خروجی ( Input , OutPut ) است. روترها به منظور انجام عمليات بسيار خاص كه عموما نمی توان آنها را توسط كامپيوترهای شخصی انجام داد ‌، طراحی شده اند بطور مثال : با استفاده از روتر می توان دو شبكه را به يكديگر متصل تا در ادامه امكان مبادله اطلاعات بين آنان فراهم گردد و روتر ، همچنين بهترين مسير ارسال داده از يك شبكه به شبكه ای ديگر را تعيين می نمايد. استفاده از روترها در شبکه به امري متداول تبديل شده است و همچنین يکي از دلايل مهم گسترش استفاده از روتر ، ضرورت اتصال يک شبکه به چندين شبکه ديگر اينترنت و يا ساير سايت ها ي از راه دور در عصر حاضر است . نام در نظر گرفته شده براي روترها ، متناسب با کاري است که آنان انجام مي دهند . مثالی دیگر : در صورتي که يک شرکت داراي شعبه اي در اصفهان و يک دفتر ديگر در مشهد باشد ، به منظور اتصال آنان به يکديگر مي توان از يک خط leased اختصاصي که به هر يک از روترهاي موجود در دفاتر متصل مي گردد ، استفاده نمود و بدين ترتيب ، هر گونه ترافيکي که لازم است از يک سايت به سايت ديگر انجام شود از طريق روتر محقق شده و تمامي ترافيک هاي غيرضروري ديگر فيلتر ( Filtering Data ) و در پهناي باند و همچنین می توان در هزينه هاي مربوطه صرفه جوئي کرد .